رویدادها آرشیو خبر ها
تحلیل ِ شرایط پیـرلو

تحلیل ِ شرایط پیـرلو

آندره ا پیرلو هافبک 34 ساله و ملی پوش یوونتوس که همچنان در این سن نقش کلیدی و مهمی در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا دارد شاید برای ادامه فوتبال خود بدنبال چیزهای جدیدی در کشوری به غیر از ایتالیا باشد .

با زیاد شدن شایعات در مورد پیرلو و گمانه زنی ها روزنامه گاتزا دلو اسپورت تحلیلی از Gb Olivero درباره وضعیت پیرلو و شرایط او چاپ کرد .

" در تابستان قرارداد آندره ا پیرلو با یوونتوس به پایان خواهد رسید . پیرلو در تابستان با پیراهن آتزوری در جام جهانی حضور پیدا خواهد کرد اما به نظر نمی رسد که پس از جام جهانی برزیل پیرلو بازی در تیم ملی را ادامه دهد . اما او احتمالا 3-2 سال ِ دیگر فوتبال باشگاهی خود را ادامه می دهد . اما نکته این است که در کدام باشگاه . در خارج و یا داخل ایتالیا . در ابتدا 3 نکته مهم در مورد پیرلو وجود خواهد داشت .

1. او می خواهد بازی کند و احساس مهم بودن را داشته باشد . بنابراین بازی پاره وقت و به عنوان بازیکن تعویضی را قبول نمی کند .

2. او همیشه به عنوان یک راه حل برای هر مشکلی اسـت . بنابراین اگر در ایتالیا بماند در یک باشگاه بزرگ و مهم خواهد بود و اگر از ایتالیا خارج شود شاید اولین گزینه رئال مادرید ِ آنچلوتی باشد که برای داشتن او ابراز تمایل کرده و می تواند جایگزین ژابی آلونسو .

3. مسائل مالی . که البته مهم ترین چیز نیست اما مطمئنا در تصمیم پیرلو و جذب او می تواند موثر باشد .


تاتنهام حاضر است برای او در هر سال 6 میلیون دستمزد بپردازد و همچنین چلسی - آرسنال و منچستر یونایتد که تنها کمی پایین تر از این مبلغ را به او خواهند داد .

هنوز برای تصمیم گیری پیرلو زمان مانده اما به نظر می رسد با توجه به اینکه پیرلو حدودا برای 2 فصل 4 میلیون را دریافت می کند و با توجه به پیشنهادهای مناسب برای او , باشگاه یوونتوس و ماروتا بایند برای داشتن او کمی قرارداد او را افزایش دهند زیرا بازیکنی مانند پیرلو برای یووه کمتر وجود دارد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: